Witaj na diablo3.biz.pl. Na stronie jest 2 osób, 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości.
Nazwa użytkownika:

Hasło:
  

Uwaga! Szukamy redaktorów!
Kliknij  tutaj  po więcej informacji!

Obecny czas: Gru 16th, '18, 04:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Cze 20th, '10, 19:25 
Offline
Awatar użytkownika
Nowicjusz

Dołączenie: Cze 18th, '10, 15:09
Posty: 22
Miejscowość: Poznań
 
O ile runy mogą być podobne co w poprzedniej części to talizmany prawdopodobnie znikną a to dlatego, że 1item=1 miejsce. Mam nadzieję, że będzie to jasny system bez kombinatorstwa i bugów. Np runa +5% wszystkie odporności itp.

W Diablo 1 run nie było, w Diablo 2 pojawiły się w dodatku. A doświadczenie mi podpowiada, że kolejna część Diablo nie jest kopią poprzedniej.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Lip 17th, '10, 14:41 

 
bojo240 napisał(a):
FsT napisał(a):
Ja akurat jestem wrogiem runów - to główny powód dlaczego grałem w classica a nie LoD'a. W szczególności nie podobają mi się runy dający nowe atuty np. teleportacji. Ponadto cały plecak zawalony runami jest strasznie mało przydatny - z prostego powodu nic nie można w nim upakować. Uważam, że powinno się wprowadzić jakieś ograniczenie co do ich ilości w torbie - bądź np. tylko kilka z nich nasza postać może jednocześnie używać.

Hmm...wydaje mi się że pomyliły Ci się runy z talizmanami...co stanowi WIELKĄ różnice xD .


Nie pomyliło się koledze powyżej, którego cytujesz. Pomysł z runami w LoDII jest dla mnie pomyłką. Nie wiele z nich było tak naprawdę potrzebnych oraz ich przemiana (3x skolekcjonowany run = run poziomu wyżej) była dla mnie nie logiczna np.
3xtal="ral" ?! lub 3x"ort"="thul" ?!
(odporność na żywioł jest ważniejsza od innej odporności na żywioł ?!)
Poza tym, dotarcie do runa "zod" lub "cham" (niezniszczalne, nie można zamrozić) była za bardzo uciążliwa.
no i jak wspomniał poprzednik, którego cytowałeś, niestety trzeba było je gdzieś przechowywać, aby móc zamienić je na wyższy poziom na pomocą "kostki horadrimów". Biorą pod uwagę wypełnienie skrzynki "zielonymi" artefaktami (czekając na komplet), klejnotami, przedmiotami potrzebnymi do misji (np. wola Khalima, akt III) nie było zbyt wiele miejsca na runy.


Góra
  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Sie 10th, '10, 23:04 
Offline
Nowicjusz

Dołączenie: Sie 9th, '10, 14:55
Posty: 2
 
Jest jedno bardzo proste rozwiązanie tego problemu, które blizzard wykorzystał już np. w WoW'ie nie zdziwiłbym się gdyby i tutaj się to ukazało. Oczywiście mówimy tu o łączeniu takich samych itemów ( stackowaniu ) weźmy na przykład runy, posiadamy w ekwipunku rune cham i wypada nam kolejna to zamiast pojawiać się obok tej poprzedniej 'wskakuje' na nią i pojawia nam się cyferka 2, która wskazuje liczbe posiadanych run.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Sie 12th, '10, 13:28 
Offline
Awatar użytkownika
Moderator

Dołączenie: Lis 22nd, '09, 13:30
Posty: 665
Miejscowość: Rzeszów
 
lestat napisał(a):
bojo240 napisał(a):
FsT napisał(a):
Ja akurat jestem wrogiem runów - to główny powód dlaczego grałem w classica a nie LoD'a. W szczególności nie podobają mi się runy dający nowe atuty np. teleportacji. Ponadto cały plecak zawalony runami jest strasznie mało przydatny - z prostego powodu nic nie można w nim upakować. Uważam, że powinno się wprowadzić jakieś ograniczenie co do ich ilości w torbie - bądź np. tylko kilka z nich nasza postać może jednocześnie używać.

Hmm...wydaje mi się że pomyliły Ci się runy z talizmanami...co stanowi WIELKĄ różnice xD .


Nie pomyliło się koledze powyżej, którego cytujesz. Pomysł z runami w LoDII jest dla mnie pomyłką. Nie wiele z nich było tak naprawdę potrzebnych oraz ich przemiana (3x skolekcjonowany run = run poziomu wyżej) była dla mnie nie logiczna np.
3xtal="ral" ?! lub 3x"ort"="thul" ?!
(odporność na żywioł jest ważniejsza od innej odporności na żywioł ?!)
Poza tym, dotarcie do runa "zod" lub "cham" (niezniszczalne, nie można zamrozić) była za bardzo uciążliwa.
no i jak wspomniał poprzednik, którego cytowałeś, niestety trzeba było je gdzieś przechowywać, aby móc zamienić je na wyższy poziom na pomocą "kostki horadrimów". Biorą pod uwagę wypełnienie skrzynki "zielonymi" artefaktami (czekając na komplet), klejnotami, przedmiotami potrzebnymi do misji (np. wola Khalima, akt III) nie było zbyt wiele miejsca na runy.


Nie zgadam się z wami co do run
Ludzie którzy piszą że runy są nie potrzebne opowiadają bzdury dlaczego już wyjaśniam stwierdzenie że większość runów się nie przydaje też jest śmieszne ponieważ niskie runy takie jak TAL itd. Pomagają nam w naprawie broni wyższe runy są niezbędne do stworzenia świetnych broni które dodatkowo urozmaicają grę , a co mnie najbardziej rozbawiło że runy zawadzają w eq i niemożna nic innego zmieścić ludzie runy to pieniądze za nie można kupować rzeczy nie są do trzymania służą do handlu ewentualnie do tworzenia nowych przedmiotów.
Jeśli bzz zrobi taką opcje która będzie uniemożliwiała posiadania wielu run lub broni skoczy się wolność w grze to gwarantuje że ludzie nie będą w to grali wrócą do D2.
Diablo ma swoją renomę i sławę bo można było robić co się chciało przerzucać przedmioty składować na mułach sam Niewinem cieszyć się tą grą ja gram w nią od kąt pojawiła się na polskim rynku w wersji demo i uważam że jest genialna oby tego nie sp….li w 3 części bo nie kupie tej gry ściągnę oglądnę i skasuje.
A jeszcze jedno diablo to nie TIBIA że można mieć w eq wszystko co znajdziesz!! I to jest właśnie dobre że nie można mieć wszystkiego co znajdziesz wybieramy najlepsze reszta na sell
Widać że ci co piszą te bzdury nie mają zielonego pojęcia o d2 !!

_________________
It's Good To Be Bad...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Sie 12th, '10, 19:07 

 
rampagee napisał(a):
lestat napisał(a):
bojo240 napisał(a):
FsT napisał(a):
Ja akurat jestem wrogiem runów - to główny powód dlaczego grałem w classica a nie LoD'a. W szczególności nie podobają mi się runy dający nowe atuty np. teleportacji. Ponadto cały plecak zawalony runami jest strasznie mało przydatny - z prostego powodu nic nie można w nim upakować. Uważam, że powinno się wprowadzić jakieś ograniczenie co do ich ilości w torbie - bądź np. tylko kilka z nich nasza postać może jednocześnie używać.

Hmm...wydaje mi się że pomyliły Ci się runy z talizmanami...co stanowi WIELKĄ różnice xD .


Nie pomyliło się koledze powyżej, którego cytujesz. Pomysł z runami w LoDII jest dla mnie pomyłką. Nie wiele z nich było tak naprawdę potrzebnych oraz ich przemiana (3x skolekcjonowany run = run poziomu wyżej) była dla mnie nie logiczna np.
3xtal="ral" ?! lub 3x"ort"="thul" ?!
(odporność na żywioł jest ważniejsza od innej odporności na żywioł ?!)
Poza tym, dotarcie do runa "zod" lub "cham" (niezniszczalne, nie można zamrozić) była za bardzo uciążliwa.
no i jak wspomniał poprzednik, którego cytowałeś, niestety trzeba było je gdzieś przechowywać, aby móc zamienić je na wyższy poziom na pomocą "kostki horadrimów". Biorą pod uwagę wypełnienie skrzynki "zielonymi" artefaktami (czekając na komplet), klejnotami, przedmiotami potrzebnymi do misji (np. wola Khalima, akt III) nie było zbyt wiele miejsca na runy.


Nie zgadam się z wami co do run
Ludzie którzy piszą że runy są nie potrzebne opowiadają bzdury dlaczego już wyjaśniam stwierdzenie że większość runów się nie przydaje też jest śmieszne ponieważ niskie runy takie jak TAL itd. Pomagają nam w naprawie broni wyższe runy są niezbędne do stworzenia świetnych broni które dodatkowo urozmaicają grę , a co mnie najbardziej rozbawiło że runy zawadzają w eq i niemożna nic innego zmieścić ludzie runy to pieniądze za nie można kupować rzeczy nie są do trzymania służą do handlu ewentualnie do tworzenia nowych przedmiotów.
Jeśli bzz zrobi taką opcje która będzie uniemożliwiała posiadania wielu run lub broni skoczy się wolność w grze to gwarantuje że ludzie nie będą w to grali wrócą do D2.
Diablo ma swoją renomę i sławę bo można było robić co się chciało przerzucać przedmioty składować na mułach sam Niewinem cieszyć się tą grą ja gram w nią od kąt pojawiła się na polskim rynku w wersji demo i uważam że jest genialna oby tego nie sp….li w 3 części bo nie kupie tej gry ściągnę oglądnę i skasuje.
A jeszcze jedno diablo to nie TIBIA że można mieć w eq wszystko co znajdziesz!! I to jest właśnie dobre że nie można mieć wszystkiego co znajdziesz wybieramy najlepsze reszta na sell
Widać że ci co piszą te bzdury nie mają zielonego pojęcia o d2 !!


Niestety przystaję przy swoim.
Dlaczego "tal" (odporność na trucizny) jest niżej sklasyfikowany niż run "ral" (odporność na ogień)?
Moim zdaniem jest trochę dziwne. Dwie równorzędne odporności są różnie klasyfikowane oraz w razie sprzedaży cenione?!
Jeżeli chodzi o bagaż to inna kwestia, ja nie zaśmiecam go sobie runami, ponieważ jak dla mnie mogły by w grze nie istnieć jak to było dawniej.
Za pamiętnych czasów nawet miksturek manny nie można było kupić u Akary ;)
Przyznaję Ci rację co do rozwoju gry, mimo wielu lat, jednakże uważam iż jest to robione w celu "odświeżania" gry.
Diablo II i tak już niedługo czeka odłożenie na półkę i spoglądanie na nią z sympatią.


Góra
  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Wrz 25th, '10, 09:52 
Offline
Awatar użytkownika
Wojownik

Dołączenie: Wrz 22nd, '10, 15:56
Posty: 112
 
Ciekawe ile zer będą miały dobre runy na końcu ceny...

_________________
Mam cie na hita!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Paź 25th, '10, 15:46 
Offline
Awatar użytkownika
Nowicjusz

Dołączenie: Paź 24th, '10, 13:26
Posty: 13
Miejscowość: Wierzchowo
 
Czy są już znane nazwy run i ich właściwości ?
Jeśli tak :D chętnie bym sobie poczytał :D
jeśli ktoś posiada prosze o podanie :D

_________________
" Gra To Tylko Początek !! "
Zapraszam Na Super Ts'a 2 IP 178.217.184.4:8702
Darmoew RooMy :D i Profesjonalna Obsługa :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Sie 11th, '11, 09:43 
Offline
Nowicjusz

Dołączenie: Wrz 19th, '10, 15:55
Posty: 1
 
Cytuj:
Niestety przystaję przy swoim.
Dlaczego "tal" (odporność na trucizny) jest niżej sklasyfikowany niż run "ral" (odporność na ogień)?
Moim zdaniem jest trochę dziwne. Dwie równorzędne odporności są różnie klasyfikowane oraz w razie sprzedaży cenione?!
Jeżeli chodzi o bagaż to inna kwestia, ja nie zaśmiecam go sobie runami, ponieważ jak dla mnie mogły by w grze nie istnieć jak to było dawniej.
Za pamiętnych czasów nawet miksturek manny nie można było kupić u Akary ;)
Przyznaję Ci rację co do rozwoju gry, mimo wielu lat, jednakże uważam iż jest to robione w celu "odświeżania" gry.
Diablo II i tak już niedługo czeka odłożenie na półkę i spoglądanie na nią z sympatią.


Nie zgodzę się co do run. Uważam ,że runy to bardzo dobre urozmaicenie. Jeżeli patrzysz na runy pod kątem ,że runa jednego żywiołu jest lepsza od runy z innym żywiołem to faktycznie jest to pozornie pozbawione logiki.
W grach jednak nie chodzi o logikę ale o grywalność i to ona jest najważniejsza. Runy przez swoje różnorodne zastosowanie zaczynając od wkładania ich w zwykłe itemy z gniazdami w celu poprawienia statystyk poprzez liczne formuły w kostce horardrimów oraz kończąć na tworzeniu rozmaitego potężnego eq nadają tej grze smaczku.

Wyobraźcie sobie sytułację ,że graczę w DIII od początku muszą poznawać zastosowania run i ich kombinacje? Czy to nie jest dobre? Odkrywasz formułę i jesteś pierwszy na serwie ,który może się tym pochwalić.

Runy pozwalały słabym i biednym graczom na start na BN. Jeżeli nie masz kolegów i znajomości bez run naprawdę ciężko się dorobić w D2.
Powiedzmy taki duch (TAL+THUL+ORT+AMN). Runy do znalezienia wszędzie, a słowo runiczne? Cudo samo w sobie.

Uważam też ,że 'moc' danej runy powinna być bilansowana w zależności od poziomu trudności w celu jej znalezienia.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Sie 11th, '11, 15:44 
Offline
Awatar użytkownika
Moderator

Dołączenie: Lis 22nd, '09, 13:30
Posty: 665
Miejscowość: Rzeszów
 
tu muszę przyznać racie Lucky17 ale co do tej wypowiedzi, mam pewne zdanie: "Dlaczego "tal" (odporność na trucizny) jest niżej sklasyfikowany niż run "ral" (odporność na ogień)?"
Wydaje mi się że twórcy gry mieli w tym swój cel, że nie dali obu tych run w równej klasyfikacji już mówię dlaczego, nie wiem czy zauważyliście ale gdy atakuje nas ktoś kto używa ognistego ataku życie w kulce ubywa gwałtownie i nie ma mowy o powolnym jego opadaniu a i dość duże obrażenia są z ataków ogniem np. fetysze w 3 akcie ;) a co do trucizny jedyną postacią w grze która ma mocny atak trutką jest LILITH i ANDARIEL choć andi w porównaniu do lilid jest cieniutka, i dlatego uważam że ta klasyfikacja ma sens.
LILITH
Image

ANDARIEL
Image

_________________
It's Good To Be Bad...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Gru 26th, '11, 13:43 
Offline
Nowicjusz

Dołączenie: Gru 25th, '11, 22:31
Posty: 10
 
WTF :!: :?: Runy to bardzo przydatny przedmiot w D2, dlaczego już mówię:

1. Handel.

2. Słowa runiczne (jak masz mega runy bo grasz już ponad 5 lat, to możesz skompletować praktycznie każde słowo runiczne, które są dobre, a niektóre naprawdę świetne)

3. Kolekcja (ta radość gdy zbierasz runy i z potwora ci wylatuje taki słodki pomarańczowy kolor fajnej runy, na którą czekałeś dni, miesiące, lata...)

Runy dla mnie to podstawa w D2 i nie miałbym nic przeciwko gdyby pojawiłyby się w D3 bo to bardzo dobre urozmaicenie gry. :)


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron