Witaj na diablo3.biz.pl. Na stronie jest 1 osoba, 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gości.
Nazwa użytkownika:

Hasło:
  

Uwaga! Szukamy redaktorów!
Kliknij  tutaj  po więcej informacji!

Obecny czas: Maj 27th, '17, 00:30

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: Runy
Post Wysłany: Kwi 28th, '09, 18:35 
Offline
Awatar użytkownika
Administrator

Dołączenie: Lut 20th, '09, 20:47
Posty: 147
 
Jak można było się domyślić na podstawie poprzednich części, runy będą stanowić w Diablo III dużą wagę, ich rola nie kończy się jedynie na ulepszaniu itemów, dodając magiczne statystyki do broni czy przedmiotu zwiększającą jego atak czy obronę, bądź inne magiczne umiejętności, ale także runy będzie można używać do ulepszania skilli.
Runy będą dzielić się na 5 różnych poziomów o zróżnicowanym poziomie siły, a także nie będą specyficznie uzależnione od jednego skillu, będzie można zmieniać pozycję runa na inny skill i kombinować w celu stworzenia całkowicie odmiennego skillu, co będzie bardzo korzystne dla gracza, gdyż skill który wydaje się być mało użyteczny w poźniejszej fazie po zaimplantowaniu pewnego runa, może stać się śmiertelnie niebezpiecznym atakiem.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Lis 23rd, '09, 13:06 
Offline
Nowicjusz

Dołączenie: Lis 23rd, '09, 12:53
Posty: 1
 
hehe to prawda

Treść typu "hehe to prawda" nic nie wnosi do tematu.Chciał bym abyś takie tematy jak ten uzupełniał o nowe wiadomości. Bo jak na razie napisałeś swoje jakieś bez sensu odczucia. Do odczuć masz Hydepark. Następnym razem dostaniesz ostrzeżenie!


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Sty 8th, '10, 19:25 
Offline
Nowicjusz

Dołączenie: Sty 8th, '10, 19:21
Posty: 1
 
:evil:

za takiego posta następnym razem dostaniesz ostrzeżenie.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Sty 28th, '10, 11:25 
Offline
Nowicjusz

Dołączenie: Sty 28th, '10, 11:21
Posty: 5
Miejscowość: Ś-ca
 
No to jest rzeczywiscie bardzo przydatne. Pomysl z runami do skilli jest bardzo dobry :) :D


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Lut 1st, '10, 13:32 
Offline
Nowicjusz

Dołączenie: Lut 1st, '10, 13:20
Posty: 32
 
rzeczywiście przydatne lecz troche skomplikowane :!: :oops:


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Lut 1st, '10, 18:55 
Offline
Awatar użytkownika
Bohater

Dołączenie: Sie 31st, '09, 18:24
Posty: 169
 
Nie martw się Will Diablo 3 będzie esencją rozrywki, to właśnie dlatego będą auto stats i nowy system runów.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Mar 1st, '10, 17:37 
Offline
Awatar użytkownika
Nowicjusz

Dołączenie: Mar 1st, '10, 17:22
Posty: 3
 
Ja sobie mysle, moze zrobia cos takiego ze np: mamy jakas rune ktura dodaje pwoiedzy +2% do zycia ale jej "slabsza wersja" dodawalaby +1% a wzmocniona runa bylaby najtrudniejsza do znalezienia i by dodawala +3% hp, albo cos podobnego. Jak dla mnie nawet fajnie by bylo :O

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Mar 16th, '10, 08:52 
Offline
Awatar użytkownika
Moderator

Dołączenie: Lis 22nd, '09, 13:30
Posty: 665
Miejscowość: Rzeszów
 
Jak się to mówi: o karze się :). O tyle fajnie będzie że ataki poszczególnych graczy będą tak zróżnicowane że duale to będzie coś pięknego :D
A i build które będą kosić wszystko co się rusza będą sporo kosztować :D

_________________
It's Good To Be Bad...


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Mar 26th, '10, 21:32 
Offline
Nowicjusz

Dołączenie: Lut 6th, '10, 13:26
Posty: 6
 
Ja akurat jestem wrogiem runów - to główny powód dlaczego grałem w classica a nie LoD'a. W szczególności nie podobają mi się runy dający nowe atuty np. teleportacji. Ponadto cały plecak zawalony runami jest strasznie mało przydatny - z prostego powodu nic nie można w nim upakować. Uważam, że powinno się wprowadzić jakieś ograniczenie co do ich ilości w torbie - bądź np. tylko kilka z nich nasza postać może jednocześnie używać.


Góra
 Profil  
 
 Temat postu: Re: Runy
Post Wysłany: Kwi 27th, '10, 20:04 
Offline
Nowicjusz

Dołączenie: Kwi 27th, '10, 20:01
Posty: 1
 
FsT napisał(a):
Ja akurat jestem wrogiem runów - to główny powód dlaczego grałem w classica a nie LoD'a. W szczególności nie podobają mi się runy dający nowe atuty np. teleportacji. Ponadto cały plecak zawalony runami jest strasznie mało przydatny - z prostego powodu nic nie można w nim upakować. Uważam, że powinno się wprowadzić jakieś ograniczenie co do ich ilości w torbie - bądź np. tylko kilka z nich nasza postać może jednocześnie używać.

Hmm...wydaje mi się że pomyliły Ci się runy z talizmanami...co stanowi WIELKĄ różnice xD .


Góra
 Profil  
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 26 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
cron