Diablo 3 portal - forum Diablo III
http://www.diablo3.biz.pl/forum/

Runy
http://www.diablo3.biz.pl/forum/runy-t51.html
Strona 1 z 3

Autor:  qwerty [ Kwi 28th, '09, 18:35 ]
Temat postu:  Runy

Jak można było się domyślić na podstawie poprzednich części, runy będą stanowić w Diablo III dużą wagę, ich rola nie kończy się jedynie na ulepszaniu itemów, dodając magiczne statystyki do broni czy przedmiotu zwiększającą jego atak czy obronę, bądź inne magiczne umiejętności, ale także runy będzie można używać do ulepszania skilli.
Runy będą dzielić się na 5 różnych poziomów o zróżnicowanym poziomie siły, a także nie będą specyficznie uzależnione od jednego skillu, będzie można zmieniać pozycję runa na inny skill i kombinować w celu stworzenia całkowicie odmiennego skillu, co będzie bardzo korzystne dla gracza, gdyż skill który wydaje się być mało użyteczny w poźniejszej fazie po zaimplantowaniu pewnego runa, może stać się śmiertelnie niebezpiecznym atakiem.

Autor:  lakilo [ Lis 23rd, '09, 13:06 ]
Temat postu:  Re: Runy

hehe to prawda

Treść typu "hehe to prawda" nic nie wnosi do tematu.Chciał bym abyś takie tematy jak ten uzupełniał o nowe wiadomości. Bo jak na razie napisałeś swoje jakieś bez sensu odczucia. Do odczuć masz Hydepark. Następnym razem dostaniesz ostrzeżenie!

Autor:  Arek001 [ Sty 8th, '10, 19:25 ]
Temat postu:  Re: Runy

:evil:

za takiego posta następnym razem dostaniesz ostrzeżenie.

Autor:  salem [ Sty 28th, '10, 11:25 ]
Temat postu:  Re: Runy

No to jest rzeczywiscie bardzo przydatne. Pomysl z runami do skilli jest bardzo dobry :) :D

Autor:  Will [ Lut 1st, '10, 13:32 ]
Temat postu:  Re: Runy

rzeczywiście przydatne lecz troche skomplikowane :!: :oops:

Autor:  Siwy [ Lut 1st, '10, 18:55 ]
Temat postu:  Re: Runy

Nie martw się Will Diablo 3 będzie esencją rozrywki, to właśnie dlatego będą auto stats i nowy system runów.

Autor:  Cloud [ Mar 1st, '10, 17:37 ]
Temat postu:  Re: Runy

Ja sobie mysle, moze zrobia cos takiego ze np: mamy jakas rune ktura dodaje pwoiedzy +2% do zycia ale jej "slabsza wersja" dodawalaby +1% a wzmocniona runa bylaby najtrudniejsza do znalezienia i by dodawala +3% hp, albo cos podobnego. Jak dla mnie nawet fajnie by bylo :O

Autor:  Rampage [ Mar 16th, '10, 08:52 ]
Temat postu:  Re: Runy

Jak się to mówi: o karze się :). O tyle fajnie będzie że ataki poszczególnych graczy będą tak zróżnicowane że duale to będzie coś pięknego :D
A i build które będą kosić wszystko co się rusza będą sporo kosztować :D

Autor:  FsT [ Mar 26th, '10, 21:32 ]
Temat postu:  Re: Runy

Ja akurat jestem wrogiem runów - to główny powód dlaczego grałem w classica a nie LoD'a. W szczególności nie podobają mi się runy dający nowe atuty np. teleportacji. Ponadto cały plecak zawalony runami jest strasznie mało przydatny - z prostego powodu nic nie można w nim upakować. Uważam, że powinno się wprowadzić jakieś ograniczenie co do ich ilości w torbie - bądź np. tylko kilka z nich nasza postać może jednocześnie używać.

Autor:  bojo240 [ Kwi 27th, '10, 20:04 ]
Temat postu:  Re: Runy

FsT napisał(a):
Ja akurat jestem wrogiem runów - to główny powód dlaczego grałem w classica a nie LoD'a. W szczególności nie podobają mi się runy dający nowe atuty np. teleportacji. Ponadto cały plecak zawalony runami jest strasznie mało przydatny - z prostego powodu nic nie można w nim upakować. Uważam, że powinno się wprowadzić jakieś ograniczenie co do ich ilości w torbie - bądź np. tylko kilka z nich nasza postać może jednocześnie używać.

Hmm...wydaje mi się że pomyliły Ci się runy z talizmanami...co stanowi WIELKĄ różnice xD .

Strona 1 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/