Diablo 3 portal - forum Diablo III
http://www.diablo3.biz.pl/forum/

Umiejętności Szamana
http://www.diablo3.biz.pl/forum/umiej-tno-ci-szamana-t122.html
Strona 1 z 1

Autor:  Siwy [ Wrz 20th, '09, 10:55 ]
Temat postu:  Umiejętności Szamana

Jak w temacie, przedstawiam polskie tłumaczenie wszystkich umiejętności Szamana.

Zombie skill tree - umiejętności zombie.
Tier I (Rząd 1)

- Summon Zombie Dog (Przyzwanie psa zombie) : przywołuje psa zombi formalnie nazywanego Mongrel.
- Mind and Body (Umysł i Ciało) : umiejętność bierna, zwiększa prędkość regeneracji życia i many.

Tier II

- Zombie Charge (Szarża Zombie) : przyzywa rozwścieczonego zombie z pod ziemi który rzuca się na wrogów.
- Sacrafice (Ofiara) : wysadza pobliskiego psa zombie, zadawając obrażenia równe x% życia stworzenia.

Tier III

- Grasp of the Dead (Uchwyt Umarłego) : przywołuje z podziemi ręce umarłych, które atakują wrogów w promieniu ośmiu jardów.
- Unrelating Assult (Bezlitosny Atak) : pozwala jednemu z psu zombi na natychmiastowe wskrzeszenie po jego śmierci.

Tier IV

- Gargantuan (Gargantua) : przyzywa ogromnego zombie który podąża za postacią oraz walczy z wrogami.
- Leader of the Pack (Lider drużyny) : zwiększa obrażenia zadawane przez magię o 1% za każdego psa zombie.

Tier V

- Parasite (Pasożyt) : zaraża przeciwnika pasożytem który zadaje 3 punkty obrażeń na sekundę, jeżeli ofiara zginie z powodu pasożyta z jego zwłok wyjdzie pies zombi.
- Wall of Zombie (Mór Zombie) : ściana zombi wyłania się z podziemi, atakuje pobliskie stwory zadając 7 obrażeń na sekundę.

Tier VI

- Ferocity (Zaciekłość) : zwiększa życię oraz obrażenia psów zombie oraz Gargantuy o 8%.



Spirit Skill Tree - umiejętności duchowe.

Tier I

- Haunt (Polowanie) : tworzy ducha który opętuje ciała wrogów, powodując obrażenia, jeżeli duch zabije ofiarę a czas przywołania jeszcze się nie skończył poszukuje wówczas kolejnej.
-Spirit Vessel (Duchowy naczynie) : regeneruje manę kosztem życia bohatera.

Tier II

- Soul Harvest (Żniwiasz dusz) : wysysa życie przeciwników uzupełniając nim manę bohatera.
- Rituals (Rytuały/Obrzędy) : wzmacnia o x% silę czarów kosztem witalności.I

Tier III

- Spirit Sense (Duchowy zmysł) : zwiększa obrażenia zadawane celom o niskim zdrowiu o x%
- Horrify (Przerażenie) : tworzy spektralną maskę która przerażą wrogów i zmusza ich do ucieczki.

Tier IV

- Spirit Barrage (Duchowa zapora) : masowe bombardowanie celów znajdujących się w danym obszarze "duchowymi piorunami".
- Ritual of Blood (Rytuał krwi) : podczas aktywowania x% zużywanej many pobierane jest ze zdrowia bochatera.

Tier V

- Spirit Walk (Duchowa droga/ścieżka /podróż ) : przenosi ciało bohatera do duchowego wymiaru (wymiaru duchów) pozwalając na niewykrywalne poruszanie się przez określony czas... (unhindered movement for a time).
- Meditation : czary duchowe zwracają x% pobranej many przez 10sekund .

Tier VI

- Death Pact (Pakt śmierci) : powoduje natychmiastową niepodatność ( na obrażewnia) tylko wtedy gdy życie bohatera zmaleje do 10% całości, może być wywoływany co 1 minutę.
- Mass Confusion (Otępienie) : wywołuje paranoję wśród wrogów, która powoduje że część z nich walczy po stronie postaci po przez określony czas.

Voodoo Skill Tree - umiejętności Voodoo.

Tier I

- Skull of Flame (Ognista Czaszka) : postać rzuca czaszką wypełnioną ogniem, powodując obrażenia rzędu 4-5 u wszystkixh wrogów którzy znajdą się w zasięgu eksplozji.
- Jungle Fortitude (Hart Dżungli) : zwiększa o 5% witalność, siłę, zręczność, siłę woli.

Tier II

- Hex (Klątwa) : przywołuje szamana fetyszów, który rzuca klątwy na wrogów przez 6 sekund.
- Corpse Spiders (Pająki) : przywołuje 3 pająki zadające po 8-13 obrażeń od trucizny każdym ciosem.

Tier III

- Locust Swarm (Rój Szarańczy) : przyzwany rój szarańczy atakuje pobliskich wrogów.
- Plague of Toads (Plaga Ropuch) : przyzywa ropuchy zadające obrażenia od trucizny każdemu kto na nie wejdzie.

Tier IV

- Pit of Fire (Dół Ognia) : wzywa 4 fetyszów, którzy wzniecają ogien w wybranym rejonieC
- Firebats (Ogniste Nietoperze) : przyzywa rój nietoperzy nasyconych ognistą poświatą która spala wrogów.

Tier V

- Acid Cloud (Chmura Kwasu) : detonuje butlę kwasu w wybranym rejonie, powstała chmura kwasu zadaje obrażenia wrogom, którzy w niej się znajdują, sam wybuch butli również powoduje obrażenia.
- Blood Rites (Obrzęd Krwi) : zwiększa obrażenia czarów podczas pochłaniania kul życia.

Tier VI

- Fetish Army (Armia Fetyszy) : wzywa armię fetyszy którzy walczą po stronie bohatera przez x sekund..







Źródło : http://www.diii.net

Autor:  Yoshimattsu [ Lis 11th, '10, 19:56 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności Witch Doktora

- Spirit Walk (Duchowa droga/ścieżka /podróż ) To jest ciekawa umiejętność ;D

Autor:  Ramsey [ Lip 30th, '11, 16:43 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności Witch Doktora

Ja nie do końca rozumiem jak mają być te skille wybierane, czy będzie tak jak w D2 (zapewne niet), czy będzie tak jak z followersami. Czy będzie można tworzyć hybrydy, czy trzeba będzie się zadedykować do jednego drzewka?

Autor:  Rampage [ Sie 11th, '11, 17:27 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności Witch Doktora

Udało mi się znaleźć drzewko umiejętności, z niego wynika że tak jak w D2 będziemy pewne umiejętności nabywać w trakcie zdobywania coraz to wyższych poziomów, a co do pytanie ramsey czy będzie trzeba się skupić nad jednym działem to powiem pewnie nie ale jeśli będzie coś takiego jak w D2 że pewne skille maXują inne to ta opcja wymusi na nas skupienie się nad jednym drzewkiem, a z resztą kto wie ;D
Image

Fotka w pełnej rozdzielczości.
http://www.bankfotek.pl/image/1049848.jpeg

Autor:  Hefestos88 [ Gru 26th, '11, 21:35 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności Szamana

A co z obrażeniami ?? będzie w takiej samej skali jak w Diablo 2 (chodzi mi o to czy 7 obr. to mało a 200/300 dużo) czyli jak np. pająki odejmują 7-14 (nie pamiętam jak tam było) to w D2 to mało a w D3 to ile ??

Autor:  DarkBolo [ Sty 10th, '12, 11:51 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności Szamana

Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, ale jak grałem w Betę, to na jej początku pająki były tak samo skuteczne jak pod jej koniec, no ew. troszkę słabsze.

Autor:  Pan Czosnek [ Kwi 25th, '12, 13:15 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności Szamana

bardzo ciekawa postac i mysle, ze bedzie to pierwszy bohater ktorym bede gral :D w becie odrazu przykul moja uwage. Super sie zapowiada. pre-order juz zamowilem :D takze tylko czekac :D

Autor:  wisien [ Kwi 25th, '12, 19:21 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności Szamana

Moim zdaniem granie zgarbionym kolesiem, z deska na głowie oraz rzucającym dzbanki z pająkami w szkielety to po prostu niszczenie świetnego klimatu jaki będzie w tej grze. Ni jak ta postać mi nie pasuje, ale rozumiem że innym może się podobać. Na pewno WD na moim koncie nie ubije ani razu Diablo;)

Autor:  Ratri [ Kwi 26th, '12, 00:05 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności Szamana

A Ty co wybierzesz?
Szaman jak najbardziej pasuje do tego klimatu - Jest mroczny, przywołuje bestie, itp. Jakoś mniej pasuje mi tu np. Barbarzyńca, robiący sieczkę toporami. :)

Autor:  gro1987 [ Maj 16th, '12, 10:37 ]
Temat postu:  Re: Umiejętności Szamana

Mam już 17 lvl szamanem... i muszę przyznać że rozpierduchę jaką robi jest po prostu boska. Średnio się sprawca przy bosach pojedynczych, ale przy lekkiej zabawie ujdzie :D.
Mam itemy zwiększające szybkość ataku i muszę przyznać że skill z którym zaczynamy ( trująca strzałka ) z runem do strzału seryjnego :D zachowuje się prawie jak AK47 :D. Bezcenne też są przywołane kundle oraz duch/widmo wypuszczany w linii prostej ( zadaje bardzo duże obrażenia każdemu kto stoi na jego drodze ...
Sądzę że dokonałem dobrego wyboru na 1 postać!

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/